Annonce

Fagligt
3. september 2013 - 17:59
Det Faglige Hus vil have formanden for Danmarks Socialdemokratisk Ungdom dømt for injurier, fordi hun har betegnet de gule fagforeninger som »fupforretninger«. Camilla Schwalbe vil ikke trække udtalelsen tilbage.

Annonce