Politiet i den mexicanske by Rosarito, der ligger nær grænsen til USA, har fået konfiskeret sine våben efter mistanke om, at styrken er indblandet i den omfattende i narko- og menneskesmugling over den mexicansk-amerikanske grænse, skriver BBC. De 200 pistoler, det drejer sig om, skal nu undersøges for at fastslå om nogen af dem blev brugt under et angreb på byeens politimester i starten af december 2007, hvor en hans livvagter blev dræbt. Siden præsident Felipe Calderon tiltrådte for et år siden er 25.000 tropper blevet udstationeret i regionen, hvor omkring 2.500 mennesker er blevet dræbt i...