Netværket 'Racismefri By' og foreningen 'SOS mod Racisme' afholdt søndag den 27. oktober demonstration i København med parolen »Vi står sammen mod racisme og splittelse«. Omkring 200 mennesker deltog i arrangementet, der samtidig var et forsøg på at styrke 'racismefri by'-netværket. Læs grundlaget for demonstrationen her.