Oprindelig var det planen, at aktionsgruppen G13, der har meldt ud at man vil indtage et nyt ungdomshus den 6. oktober, skulle holde sit indledende informationsmøde for på Det Frie Gymansium på Nørrebro. Københavns Kommune vil ikke lægge lokaler til et møde, der planlægger besættelsen af et nyt ungdomshus. Foto: Mark Knudsen/Monsun. Men da nyheden om gruppens planer søndag aften sprang i diverse medier, meddelte rektor Ejner Ritterband, at aktivisterne ikke får lov til at bruge gymnasiets lokaler til mødet. En beslutning, som han begrunder med henvisning til, at gruppen forbereder en...