Onsdagscafé og folkekøkken.
Fra kl. 16. åbner vi døren til BumZens café. Kom og hæng ud, læs avisen, chill eller hvad du nu har lyst til. Der er som altid mulighed for at købe billge bajere/sodavand og Zapatist-kaffe.
Fra kl. 19. er der lækkert vegansk folkekøkken til ca. en 20'er.
Vi ses i BumZen.