SUF Østerbro-Hellerup, SUF Nord-Øst og SUF Lyngby-Gladsaxe inviterer til lønlimbo-aktion d. 21. juni klokken 13 på Amagertov i indre by (lige ved Storkespringvandet). Kom og støt op og se hvor langt du kan gå ned i løn, for at din chef kan få lønstigninger. Mød gerne op ''udklædt'' som enten arbejder eller direktør.
Mere info på: https://www.facebook.com/events/879963542021192/