Annonce

Kalender

Seminar om Enhedslistens kulturpolitik

Dato: 
Søndag, 01. mar. 2015 - 13:00 til 18:00
Sted: 
Enhedslistens Landskontor
Studiestræde 24, 1. sal, Det store mødelokale
1455
København K
Arrangør: 
Enhedslistens Kulturudvalg
Entré: 
Gratis

Enhedslistens kulturudvalg er ved at færdiggøre en pjece om partiets kulturpolitik.

I den anledning arrangerer vi i udvalget et seminar for partiets medlemmer med oplæg til orientering og inspiration, samt gruppearbejde om den nye pjece.

Udkast til den nye pjeces tekst kan læses her: Det mener Enhedslisten om kulturpolitik, udkast 2015 
Den gældende ordførerpjece findes her: Det mener Enhedslisten om Kulturpolitik, fra 2002

Den nye pjece vil komme til at erstatte den gældende.

Tilmelding til Bo Basbøll, basboll@turbopost.dk
Der gives rejserefusion efter ELs regler.

Program

  • Velkomst, ved udvalget

  • Oplæg til inspiration:

  1. "Den aktuelle politiske situation på kulturområdet og kommende sager" ved Jørgen Arbo-Bæhr, EL

  2. "Kommersialismens negativa verkningar - hur det privata koloniserar det offentliga, outsourcing av kärnverksamhet och effekterna av New Public Management" ved Balsam Karam, Bibiliotek i Samhälle. Hjemmeside: http://foreningenbis.com

  • Musikalsk indslag/sang

Pause med kaffe, the mm

  • Præsentation af forslag til Kulturpjecen, ved udvalget

  • Gruppearbejde om input til pjecen

  • Opsamling (skriftligt!) og afslutning

Vel mødt!

Annonce