Enhedslistens kulturudvalg er ved at færdiggøre en pjece om partiets kulturpolitik.
I den anledning arrangerer vi i udvalget et seminar for partiets medlemmer med oplæg til orientering og inspiration, samt gruppearbejde om den nye pjece.
Udkast til den nye pjeces tekst kan læses her: Det mener Enhedslisten om kulturpolitik, udkast 2015
Den gældende ordførerpjece findes her: Det mener Enhedslisten om Kulturpolitik, fra 2002
Den nye pjece vil komme til at erstatte den gældende.
Tilmelding til Bo Basbøll, basboll@turbopost.dk
Der gives rejserefusion efter ELs regler.
Velkomst, ved udvalget
Oplæg til inspiration:
"Den aktuelle politiske situation på kulturområdet og kommende sager" ved Jørgen Arbo-Bæhr, EL
"Kommersialismens negativa verkningar - hur det privata koloniserar det offentliga, outsourcing av kärnverksamhet och effekterna av New Public Management" ved Balsam Karam, Bibiliotek i Samhälle. Hjemmeside: http://foreningenbis.com
Musikalsk indslag/sang
Pause med kaffe, the mm
Præsentation af forslag til Kulturpjecen, ved udvalget
Gruppearbejde om input til pjecen
Opsamling (skriftligt!) og afslutning
Vel mødt!