Kunstmuseet Louisiana i Nordsjælland planlægger at gennemføre en koncert med et israelsk orkester den 31. juli og den 7. august.
"Jeg skal kraftigt opfordre Dem til at aflyse begge arrangementer", skriver Boykot Israel-kampagnen i et åbent brev til kunstmuseet.
Tak fordi du bruger Modkraft.
Vi håber du har læst noget interessant eller oplysende.
Du kan støtte Modkraft via MobilePay: 50 37 84 96