Annonce

25. juli 2002 - 15:30

Louisiana aflyser ikke israelske koncerter

Kunstmuseet Louisiana i Nordsjælland har ikke tænkt sig at aflyse to planlagte koncerter med et israelsk kammerorkester.

Boykot Israel-kampagnen har opfordret Louisiana til at aflyse de to koncerter, i lyset af at Israel fortsat holder Vestbredden og Gaza besat og overtræder international og humanitær ret.

Læs mere hos Dagbladet Arbejderen

Redaktion: 

Tak fordi du bruger Modkraft.
Vi håber du har læst noget interessant eller oplysende.
Du kan støtte Modkraft via MobilePay: 50 37 84 96

Annonce