Danmark er klar til at sende soldater til USA’s krig mod Irak. Denne besked havde statsminister Anders Fogh med til NATO’s topmøde Prag. Samme dag indrykkede "Interforce" helsides annoncer i landets dagblade:
Tak fordi du bruger Modkraft.
Vi håber du har læst noget interessant eller oplysende.
Du kan støtte Modkraft via MobilePay: 50 37 84 96