USA er ved at rykke forsyninger og soldater ind i det nordlige Irak, rapporterer tv-kanalen Al Jazeera.
Ifølge tv-kanalen er amerikanske specialtropper ved at opbygge en fremskudt base i det nordlige Irak. Området grænser op til Tyrkiet og er befolket af kurdere. Siden midten af 1990’erne har kurderne reelt haft autonomi i området.
Tak fordi du bruger Modkraft.
Vi håber du har læst noget interessant eller oplysende.
Du kan støtte Modkraft via MobilePay: 50 37 84 96