Annonce

25. marts 2003 - 15:54

Al Jazeera bortvist fra børsen i New York

Den arabisk-sprogede tv-kanal Al Jazeera er blevet bortvist fra børsen i New York (NYSE).

NYSE’s ledelse udtaler, at bortvisningen sker af sikkerhedsgrunde. Al Jazeera kalder bortvisningen censur.

Læs mere hos infopaq.dk

Redaktion: 

Tak fordi du bruger Modkraft.
Vi håber du har læst noget interessant eller oplysende.
Du kan støtte Modkraft via MobilePay: 50 37 84 96

Annonce