Annonce

26. marts 2003 - 13:17

15 dræbt på marked i Bagdad

Fra et tidligere bombardement af Bagdad. Foto: Indymedia.orgIfølge Reuters har et missil til formiddag dræbt mindst 15 mennesker på et marked i det nordlige Bagdad, skriver pol.dk

14 er dræbt og 30 såret skriver dr.dk, der fortæller at øjenvidner taler om op til 45 dræbte.

Også tre beboelses-ejendomme i området skulle være ramt.

Igen i nat og her til formiddag har Bagdad været udsat for bombardementer.

Læs mere hos pol.dk

Redaktion: 

Tak fordi du bruger Modkraft.
Vi håber du har læst noget interessant eller oplysende.
Du kan støtte Modkraft via MobilePay: 50 37 84 96

Annonce