NGO’erne roder for meget rundt i, hvad Bush-regeringen går og laver, så derfor går høgene nu i gang med at marginalisere dem på to måder:
De køber de klassiske nødhjælps- og religiøse NGO’er til tavshed, ved at give dem lukrative genopbygningskontrakter med tilhørende mundkurv.
Desuden kriminaliseres de mere uafhængige NGO’er med påstanden om, at de modarbejder demokratiet.
Tak fordi du bruger Modkraft.
Vi håber du har læst noget interessant eller oplysende.
Du kan støtte Modkraft via MobilePay: 50 37 84 96