Oplæg ved Gorm Gunnarsen, lektor og specialist i amerikansk historie. Medlem af Borgerrepræsentationen. 16. november 19.30 i Enhedslisten, Studiestræde 24.
Præsidentvalget i USA er en gyser og en farce med valg mellem to dårlige kandidater. Hvem vinder? Det ved vi efter valget 8. november. På mødet vil Gorm se på valget og de konsekvenser det kan få for USA og verden.
Alle er velkomne.