Annonce

17. august 2004 - 0:54

»Goddag, det er FBI!«

FBI er gået på jagt efter »potentielle demonstranter« før det republikanske konvent, der forventes at tiltrække massive protester. FBI siger, at de blot vil stille spørgsmål. Borgerrettighedsaktivister kalder det en skræmmekampagne for at få folk til at undlade at demonstrere.

Læs mere i Politiken

Læs reportage på Indymedia (eng.)

Redaktion: 

Tak fordi du bruger Modkraft.
Vi håber du har læst noget interessant eller oplysende.
Du kan støtte Modkraft via MobilePay: 50 37 84 96

Annonce