Annonce

5. november 2008 - 14:04

Fogh ønsker hurtigt euro-valg

Statsminister Anders Fogh Rasmussen går efter en folkeafstemning om euroen »snarest muligt«, det vil sige, så snart den danske befolkning er »moden« til det.

Det meldte statsministeren ud i går på sit ugentlige pressemøde.

– Det ville tjene danske interesser godt, hvis vi kunne komme med i euroen, så jeg har ingen interesse i at trække sagen i langdrag, men der skal også være den fornødne tid til at modne sagen, så vi kan få et positivt resultat, siger Anders Fogh Rasmussen.

Til det ønsker Anders Fogh Rasmussen SF’s medvirken.

Læs mere i dagbladet Arbejderen

Redaktion: 

Tak fordi du bruger Modkraft.
Vi håber du har læst noget interessant eller oplysende.
Du kan støtte Modkraft via MobilePay: 50 37 84 96

Annonce