Annonce

19. januar 2009 - 13:14

Britiske Gaza-aktivister angriber våbenfabrik

Syv mænd og to kvinder blev anholdt den 17. januar, da en gruppe Gaza-aktivister brød ind på våbenfabrikken EDO MBM Technology i den engelske by Sussex og knuste ruder, computere udstyr og maskineri.

Ifølge politiet er skaderne »meget omfattende«, skriver det britiske nyhedsbureau BBC.

– Indbyggerne i Storbritannien er ikke længere indstillet på at se passivt til, mens Israel begår folkemord med opbakning fra vores regering og våbenindustri, udtaler Chloe Marsh, der er talsperson for »Knus EDO Kampagnen« til den alternative nyhedsside indymedia.org.uk.

Redaktion: 

Tak fordi du bruger Modkraft.
Vi håber du har læst noget interessant eller oplysende.
Du kan støtte Modkraft via MobilePay: 50 37 84 96

Annonce