Feministiskt initiativ, der første gang stillede op til det svenske rigsdagsvalg i 2006, blev dengang spået et politisk gennembrud, men opnåede ikke en plads i Riksdagen. Alligevel besluttede partiet på sin kongres i Umeå denne weekend at stille op til både EU-valget i 2009 og rigsdags-, kommune- og landstingsvalg i 2010. Fi’s talspersoner Devrim Mavi , Gudrun Schyman og Sofia Karlsson under valgkampen i 2006. Nu prøver det feministiske parti igen. Pressefoto Ifølge Feministiskt initiativs talsperson, Gudrun Schyman, har partiet en god chance for at komme i EU-parlamentet: – Rigtig mange er...